Bulu Sampai Hati Kau Tinggalkan Aku Sendiri, Kau Adalah Kawan Terbaik Yang Pernah Aku Ada

Bulu 😭😭😭

Kenapa malam-malam macam ni buat aku menangis!! Kenapa kau buat aku begini wahai Bulu. Patut la 2,3 arini kau selalu termenung je sampai aku pelik tengok kau, anak-anak kau pun macam menangis je pagi tadi.

Aku dah belikan banyak makanan untuk kau wahai bulu, baru je tadi aku tengok kau kat sebelah aku. Bila aku keluar rumah tengok kau tengah mengelupur kena langgar.

Image may contain: cat

Ya Allah…😭😭😭 ….. Sebaknya rasa hati ini, aku nak menangis tapi aku tahan. Maafkan tuan kau bulu sebab tak jaga kau dengan baik, Maafkan segala salah silap aku pada kau bulu

Image may contain: people sitting and indoor

Debak pun sedih tengok kau macam ni, dikala aku ditinggalkan oleh manusia kawan-kawan aku hilang menjauhkan diri. Kau selalu ada dengan aku dan tak pernah tinggalkan aku.

No automatic alt text available.

Kau setia dengar luahan aku walau kau tak faham apa aku cakap tapi kau seolah-olah mengerti apa yang aku nak luahkan. Sebelum pergi kerja kau la makhluk pertama akan tengok aku pergi kerja dan aku akan ingat sampai bila kau adalah kucing terbaik yang pernah aku ada…😭😭😭😭😭

Image may contain: cat

Damailah engkau disana bulu..Aku akan jaga anak2 kau,Rantai kau akan aku simpan sampai bila2…ermmmmmmmmm..

No automatic alt text available.

Sumber:lenteraemas

Leave a Reply