Isteri Tumbang, Muka Berubah Kuning. Setelah Di Hantar Hospital KMC, Kos Rawatan Rm20k. Aku Xde Duit. Tapi Kuasa Allah, Seorang Pakcik Ni Tegur dan Bgtau Keluarga Kami Terkena Sihir. Rupa2nya Brg Syirik Tu, Ada Di Belakang Kedai Kami. Nauzubillahiminzalik.

Pengalaman paling perit..permainan sihir

Tiba2 saja isteri aku tumbang, muka terus kuning, dia meronta sakit.. Tapi tak tahu dimana sakitnya..

Image may contain: one or more people and indoor

Dari hospital kerajaan sampailah kmc tak tahu apa penyakitnya.. Niaga aku lingkup, dari mewah jatuh sampai tinggal syiling..

Image may contain: table, plant, indoor and food

Evo, rx2 aku jual, subaru, grandlivina ditarik hanya selang seminggu..

Image may contain: car and outdoor

Image may contain: car and outdoor

Subaru kat hospital kuantan, grandlivina hospital selayang.. Keduanya masa menjaga isteri sakit.. Masa keta ditarik tu lah ada insan sedekah aku rm100, insan ni pun menunggu anknya sakit, tak kenal pun aku.

No automatic alt text available.

masa gendong ank aku tu lah kaki aku patah kembali, semua kawan dan keluarga mentua semuanya bencikan aku.(disebabkan sihir) . Hnya tinggal aku dan anak aku menjaga isteri aku yg sakit..

Image may contain: 3 people, people sitting and shoes

walau keadaan mcm mana pun aku tak akan tinggal isteri dan ank aku.. Sbb tu tggungjawab aku..

Image may contain: food

Tisu salut jarum..dijumpai bucu kedai 2 balutan.. (TUJUANya untuk aku gaduh panas dgn keluarga mentua, tisu sebelah bucu kiri, tujuanya untuk niaga aku lingkup.. Tulang kongkang ada jarum tu.. Tujuanya untuk bunuh isteri aku atau aku.. Tapi kena isteri aku.. Pack 3 3 aku kena..

Tapi ada sesuatu yg Allah tolong.. Masa d kmc doktor minta 20k rawatan untuk isteri, aku dgan keadaan pening memikirkan 20k tu turun terus dari hospital, terus ke kedai mamak sbelah kmc, terlihat 2 org tua suami isteri minum, aku pun duduk situ minum skali.. Nk bayar je, aku suh mamak tu kira skali dgn pakcik 2 org tu.. Lepas byar.. Pakcik tu tya.. Kenapa mcm sedih je..

Aku cita pasal isteri aku sakit..pakcik tu minta tgok gambar.. Aku bagi tgok, terus pakcik tu ckp.. “ehh.. Ada brg x elok rumah ank ni, aku terkejut.. Isteri pakcik tu suh suami dia pergi buangkan.. Pakcik tu setuju.. Terus aku bwak dia kat kedai aku, tu lah aku terjumpa brg2 syirik tu, aku yg gali sendiri.. Yg peliknya pakcik makcik tu aku x kenal pun.. Demi Allah aku cerita..

No automatic alt text available.

Rupanya pakcik tu guru agama skolah pondok di kelantan pasir tumbuh rasanya nama tempat tu.. Bila dapat kluar.. Terus boleh makan isteri aku.. Nampak tak permainan sihir.. Memang kejam..

Menghancurkan rumahtangga org.. Rx2 BAB4162 aku dapat beli kembali.. Dan skrg hanya itu yg ada… 1 lagi sahabat pernah tolong aku.. Dimana aku tiada apa, dia telepon meminjamkan keretanya., aku dan mentua sudah baik kembali.. . Aku masih ingat semuanya sehingga kini.

Sumber: mohd Sadikin

Leave a Reply