Kisah Benar : BALASAN ALLAH!! Padah Kutuk Sahabat Nabi, Imam Syiah Ini Tiba-Tiba Dihempak KIPAS.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Segala puji bagi Allah, al-Malik Al-Haqq, Al-Mubin, yang memberikan kita iman dan keyakinan. Ya Allah, limpahkan shalawatullah keatas pemimpin kami Baginda Nabi Muhammad SAW,

Penutup para nabi dan rasul, dan begitu pula pada keluarganya yang baik, kepada para sahabat piluhan, dan yang mengikuti mereka dengan penuh ihsan hingga hari kiamat.

Inilah balasan dari Allah SWT kepada imam syiah ini. Menurut sumber imam tersebut dikatakan sedang berucap dengan mengutuk sahabat-sahabat nabi.
Sememangnya sahabat nabi adalah kurun yang terbaik. Malah ada antara mereka namanya telah disebut oleh nabi S.A.W sebagai penghuni syurga semasa mereka masih hidup di dunia ini lagi. Antaranya 10 sahabat yang telah dijamin syurga.
Marilah kita selami kisah hidup sahabat yang telah berjuang bersama Nabi S.A.W untuk menegakkan agama islam. Oleh kerana perjuangan titisan darah dan peluh-peluh mereka kita lahir dari perut ibu terus dapat islam hasil daripada keturunan turun temurun.

Lihat video di bawah bagaimana imam syiah dihempap kipas secara tiba-tiba …

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih !! KK

Sumber Via islamik info

Leave a Reply