Mengerikan Tengok 3 Budak dari Tahiland Nie Bermain Dgn Ular. Yang Ada Sakit Jantung Tolong Jgn Tengok Video Ni. Allahuakbar.

Budak-budak ni membuatkan para netizen sakit jantung apabila melihat mereka hanya menggunakan tangan untuk menagkap ular yang agak besar.

Kehidupan di kawasan luar bandar adalah amat berbeza dengan kehidipan di bandar. Terutama di kawasan negara yang membangun di mana ia mempunyai jurang antara penduduk miskin dan kaya  agak besar. ..

 

Di sebelah negara maju, kehadiran alat teknologi yang tinggi seperti komputer, laptop, atau telefon pintar adalah trending. Berbeza dengan di kawasan luar bandar, budak-budak kelihatan mempunyai  hidupan liar dan lebih mesra dengan alam persekitaran.

satu hari di tanah sawah keluarga

Mereka tidak takut dengan haiwan yang berbahaya, atau sekurang-kurangnya mereka sangat berani  untuk menangkap haiwan yang mengancam nyawa.

Seperti yang dilakukan oleh tiga budak dalam video diatas. Mereka menangkap ular hanya menggunakan tangan.

Tiga budak ini sedang berusaha untuk menagkap ular

Tindakan mereka seolah-olah ular itu adalah haiwan peliharaan dan mereka bermain dengannya. tidak ada yang merbahaya , tapi melihat melalui gadget membuatkan penonton meremang bulu roma.

Dan kami mengambil kisah bagaimana mereka boleh terlalu berani sebegitu?

Ada Yang memberi comment:

” Contoh yang terbaik bagaimana kita hidup bebas dengan suasana alam sekitar. Baru tahu yang haiwan berbahaya adalah sangat rapat dengan manusia.”

” Ular ini mungkin mainan ! bagaimana boleh ia tidak berbahaya? dan bagaimana budak- budak ni sangat berani ?”

“boleh pengsan lihat video ni !”

” ok saya  perlu beberapa minit untuk mengenal pasti ini semua. Pertama sekali, adakah mereka budak-budak?”

Jadi adakah anda berani untuk mencari pengalaman memburu binatang?

Sumber: feedy.tv

Leave a Reply