Najib Menangis Sebak Ketika Memandu Kereta Sendiri Sambil Bercerita Tentang Tun Razak Dan Asal Usul Pekan, Pahang.. Sedih Pula Bila Dengar..

Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap. Walaupun video ni memaparkan Najib sebak cerita tentang Tun Razak, tapi tumpuan netizen pulak tumpu kepada najib yang memandu kereta sendiri.

Najib memandu kereta sendiri sambil sebak cerita tentang Tun Razak, Asal Usul Pekan Pahang. Netizen: “Ayahanda kamu memang tak dinafikan..Seorang tokoh yg meninggal kan jasa baik untuk malaysia… ”

Setelah sudah tidak ada pemandu yang memandu untuk Najib Razak, beliau terpaksa lah memandu kereta diri sendiri untuk pergi ke mana-mana. Ada jugak netizen yang sindir Najib razak telah jadi pemandu teksi dan sebagainya.

Walaupun ia adalah secara gurauan, tapi tak baik jugak buat sindiran macam ini. Sindiran tu bukan sesuatu yang baik sebab biasanya kalau dalam kehidupan kita seharian, kalau buat sindirian terhadap kawan, ia akan buat kawan rasa menyakitkan hati dan kalau serius akan mencetuskan pergaduhan.

Najib yang sedang memandu kereta sedang sebak ceritakan tentang ayahanda beliau iaitu Tun Razak, apa yang berlaku kepada negara kita dan keadaan negara semasa diperintah oleh Tun Razak adalah tidak sama dengan keadaan negara kita sekarang.

Cara yang lama mungkin tidak dapat digunakan lagi pada zaman sekarang.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Najib memandu kereta diri sendiri sambil sebak cerita tentang Tun Razak, Asal Usul Pekan Pahang. Saksikan!

Sila tonton video:

Sebelum ini,

Berita baru – Amat Memeranjatkan Semua! Polis jumpa puluhan barangan mewah di ‘Rumah Selamat’ najib razak

“Puluhan barangan berjenama dirampas dari rumah di Precint 10 di mana penyiasat percaya telah dibeli dengan wang dari 1MDB,” kata sumber itu.

inilah dia satu lagi rumah banglo najib razak yang dikatakan rumah selamat dan tidak diketahui polis. tapi akhirnya hasil risikan polis, rumah ini diketahui juga.

Banyak barang-barang mewah dijumpai dirumah ini, dan polis mengesyaki, barang barang ini ada kaitan dengan 1MDB, mana mungkin seorang PM mampu membeli barang barang super mewah sebegini.

 

Sekian.

Sila tonton video:

Sumber : dharian

Leave a Reply