Norman Record Senyap2 Memey Nyanyi Hindustan. Netizen Geli Hati Tengok. Moga2 Kekal Bahagia Hingga Ke Jannah InsyaAllah.

Pasangan yang sering mendapat perhatian netizen iaitu Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Mana taknya, pasangan ini sering bersilaturahim dengan bekas isteri Norman Hakim iaitu Abby Abadi yang kini sudah berkeluarga. Keakraban mereka sangat disanjungi netizen. Hubungan seperti adik beradik itu membuat netizen kagum dengan 2 buah keluarga ini.

Image result for video muka macho padahal tengah record..memey comel je

Norman Hakim sangat dikenali dengan sifat penyayangnya terhadap anak-anak. Sifatnya itu, menarik perhatian netizen untuk mengikuti Instagramnya.

Image result for video muka macho padahal tengah record..memey comel je

Sebentar tadi, Norman telah memuat naik video yang menarik perhatian netizen. Video yang berdurasi 25saat itu telah mendapat 53.4k tontonan.

KAPSYEN IG:

Ingat nak record video nak bgtau yang kitaorang nak LIVE kejap je lagi pkl 10.30am kat ig saya, igآ @ephyra2u,ig wifeyآ @memeysuhaizaآ & fb Ephyra Oceanlife2u ,tetiber terrecord ni pulakًںک‚So,kita tau la Kikim ikut perangai siapakan..kan..kan..?

VIDEO:

Rata-rata netizen sangat terhibur dengan telatah suami isteri ini..آ

KOMEN NETIZEN:

Muka Control Macho, Padahal Tengah Record

Image result for video muka macho padahal tengah record..memey comel je

Hah.. Kan Dah Kantoi

Image result for video muka macho padahal tengah record..memey comel je

Wat Perangai Macam Mana Pun Tetap Comey

Image result for video muka macho padahal tengah record..memey comel je

Admin berharap, hubungan Norman dan Memey akan berkekalan sehingga ke Jannah..

Sumber: beritasteady.net

Leave a Reply