Semua tidak mampu menahan air mata..Satu studio bercucuran air mata bial dengar suara gadis ini..sehingga ramai penonton termasuk juri menagnis teresak-esak

Penampilan Mahania Duta Provinsi Bali menyanyikan lagu Keramat

Dukung dan Pilih Dutamu, dengan Cara Ketik : LIDA (spasi) Nama Duta, Kirim ke 97288. Tarif Rp.2,200/sms
Cek video selengkapnya di bit.ly/tayangan lengkap Indosiar

Liga Dangdut Indonesia merupakan ajang pencarian bakat penyanyi dangdut terbesar di Indonesia, diikuti oleh duta dari 34 provinsi di Indonesia, LIDA diharap dapat menyatukan Indonesia melalui musik dangdut.

Antara komen dari youtube

” Siapapun bkl tersentuh hatinya ketika mendengar lagu Keramat  ” Subhanaulah massa allah…sukses trs nak.. ”

“Siapapun penyanyi nya yg bawain lgu ini sy inget ibuku almh. Ini sangaat luar biasa. Netes air mataku ya Allah. Sukses buatmu nak. Dan buat ke2 org tua nya berbanggalah punya putri yg luar biasa. Didlm kekurangan, Allah berikan kelebihan dlm putri anda. Untuk yg dislike kt doakan saja”

“Ngiris bawang bombay .. nelan ludah .. knp perih bngt mata ini mendengar lagu keramat .beruntung yg masih punya Ibu .sayangilah . Mari saudara2ku jgn hanya menangis, kita Dukung Mahania ayo SMS sebanyak banyaknya”

“ Keren Banget Mahania….Kamu nyanyi dgn penuh penghayatan…Aku suka banget cara penghayatan kamu dlm menyanyi lagu ini…Semoga kamu sukses ya Mahania….”

“Ntah aku yang ngga bisa lihat orang nangis apa emang kena banget di hati… Air mata ini turun tanpa di sadari.. Mau melihat ibu bapak Ya Allah nak nak ”

“Aku sdh sering mendengar lagu ini,tapi baru kali ini diriku meneteskan air mata, entah kenapa ? Atuakah mungkin yg membawakan lagu ini punya ketrbatasan,? memang syair lagu ini sangat menyayat hati, aku bangga sama pk H.Rhoma irama sang raja dangdut.”

“Subhanallah. Bru liat vidio ini berlerai air mataku tnpa henti. Dari awal lagu nya smpai jln hidupnya tk henti air mata ini.Semoga Allah SWT selalu melindungimu dek mahania & selalu menuntun mu dsetiap langkah & dpermudahkan jln hidupmu serta rezekimu. Insya Allah amin ya rabbal’alamin. ”

Tonton Videonya di Bawah:

Sampai Menangis Penonton, Lagu AYAH Dari Sentuhan Buskers Depan SOGO Sampai Menusuk Kejiwa Sanubari

Satu Studio Beruraian Air Mata Bila Dengar Suara Gadis ini Sehinggakan ramai Penonton termasuklah Juri Teresak-esak..

Suara mantap!! Broder yang hanya tahap sekolah rendah tapi dapat nyanyi lagu sampai cam ni. Suara memang betul-betul power. Walaupun ada seketika lupa lyrik dia, tapi masih dapat menarik perhatian banyak orang datang tengok broder ni menyanyi.

Broder ni nyanyi lagu putus terpaksa. Gaya broder ni menyanyi buat semua orang terharu jer. Dah terang-terang broder ni ada bakat yang sangat tinggit dalam pernyanyian.

Menurut komen-komen netizen, broder ini bernama Bob bukan sekadar rupa sahaja. Banyak orang dengan cara dia nyanyi memang berdiri bulu roma.

Kalau broder ni menyertai program cari bakat yang dianjurkan kat rancangan TV, pasti akan menarik perhatian banyak orang lihat broder ni nyanyi. Pihak yang mengadakan program cari bakat, memang nak cari broder-broder yang ada bakat cam ni.

Kalau lah betul-betul ada syarikat jumpa broder ni, pasti akan beri peluang kepada broder ni menyertai banyak pertandingan untuk memberi lebih banyak orang lihat bakat yang ada pada broder ni.

Jadi seorang artis masih kecik pun mungkin akan jadi jugak. Kan ada artis-artis sudah mula buat persembahan kat luar bila mereka masih kecik lagi. Jom dengarlah broder-broder ni nyanyi lagi yang dapat buat bulu roma anda berdiri.

Jangan lupa share ya.
Sila tonton video:

Sumber: tvbulan

Leave a Reply