Tak sangka! Akhirnya Lim Guan Eng dedahkan sikapnya sebenar ketika menjadi Menteri Kewangan!

Tak sangka! Akhirnya Lim Guan Eng dedahkan sikapnya sebenar ketika menjadi Menteri Kewangan! | Selama 60 tahun rakyat Malaysia di momokkan bahawa parti DAP racist dan merampas hak-hak melayu jika menang atau dapat memerintah Malaysia. Inilah agenda dijalankan oleh Menteri BN hinggalah ke penyokong bawahannya.

Diatas kejahatan dan kezaliman BN yang dipimpin orang melayu beragama islam apa selama 60 tahun lebih memalukan jika hendak dibandingkan dengan kerajaan yang baru ditubuhkan oleh PAKATAN yang masih baru tetapi berusaha untuk membersihkan hutang yang ditinggalkan oleh kerajaan BN yang mencecah 1 trilion.

Video tular menyaksikan sikap Lim Guan Eng sebenar ketika menghormati azan mendapat perhatian media. Namun ia tidak disenangi oleh penyokong tegar pembangkang yang membuat pelbagai jenis dakwaan.

ni antara komen yang perlu anda baca

Iroet Marteni Pengalaman pertama pergi ke Penang.Tinggal di Homestay sehari sebelum terbang ke KK.Owner Aunty cina tu tanya..u muslim kah? Kami kata iya…tunggu dulu ahhh…i nak tukar barang2 sini terutama dapur untuk set HALAL. Allahuakhbar…terharu dengan aunty tu.Bagaimana seorang cina ambil berat tentang isu halal haram.

Jo Jo bagus LGE tunjuk cth baik…sekolahkannskit melayu umno yg bengap ni tak abis abis guna dap takutkan melayu

Muhammad Abd Talib Pada aku la.. Kat Malaysia ni dh tak wujud dah isu perkauman ni.. Sebenarnya yg main isu perkauman ni UMNO dgn PAS je.. Sbb nak menang PRU.. Selain dari menunjukkan kebebalan diri mereka ni jugak menghina melayu dan Islam..

Adnin Kassim Bukan setakat tu je..LGE penah di penjara sebab menegakkan hak budak melayu yang di rogol oleh pemimpin umno suatu Masa dulu

Norwancik Sahar terng2 dpan mata sift LGE menghormati azan tp xbetul jgk dipandgn mta org ni…sush nk disalahkn law benda dh betul ni sahabt….sedih org2 mcm ni…

Nour Aleeza Malunya kita sebagai Islam ini pada yang bukan Islam yang mana mereka lebih tahu menghormati azan berbanding kita yang Islam ini.Respect pada LGE..

Max Daiz walau dia. berlainan agama dia hormat agama kita, ni kita sesama islam halang ustaz ceramah agama, kunci pagar kubur tak bg orang ziarah,halang pemimpin islam masuk kawasan pentadbiran dan istana, berdoa ahzab sesama islam.

Benson Lim Tien Hwee Manusia Ada baik Ada jahat tidak kira agama & kepercayaan. Bukan agama yang X baik, semua agama ajar kita benda baik, yang jadikan x baik adalah keperibadian seseorang individu. Bila menilai seseorang, asingkan agama Dan individu tersebut.Kalau setuju, sila share untuk kebaikkan semua, biar kita share benda yang baik. Kalau X setuju, saya pun X boleh buat apa. Pandangan masing masing dan kita saling hormat menghormati.

SUMBER: http://helangmerah.com/tak-sangka-akhirnya-lim-guan-eng-dedahkan-sikapnya-sebenar-ketika-menjadi-menteri-kewangan/

Leave a Reply