Tutorial Cara2 Lilit Shawl/Tudung..Gaya Hana Tajima Pun Ada…

Part 1


teman ada shawl macam ni, tapi tak reti nak menggayakan.. biasa pakai tudung bawal jea.. kalau pakai yang macam ni teman main belit jea.. hee.. tapi bila tengok orang pakai, rasa macam nak try plak.. ni saja tepek gambo kat sini, nanti nak try lilit macam ni.. hihihi..  mengkome dah pandai lilit, takyah nengok! =P

shawl macam ni pun teman ada, hemm mula2 tengok giler besonya, camne nak pakai.. tapi dah ada tutor bergambar ni, bole lea try.. heee.. (nak jugokkk yea!) kome nak try ke? jom try.. heeee…


shawl yang ni teman xde, tapi seakan-akan tu ada lea.. hee.. lawo jugop kann.. apa yang penting bio menutup dada.. baru lea lawo yang sebeno nyaa.. kannn.. ha2.. thats all for today, entri ni sekadar menghupdate blog teman aje.. he2.. jangan taktau.. ini entri Autopublish okeh, teman masih di luar negara kot masa ni.. apa2 pun.. sudi2kanlah komen dan tingal jejak korang yea..

Part2
Cara Lilit Shawl , hamboih2.. kalau masih tak pandai gak pakai tudung camni taktau lah pulak kan.. dah banyak tutorial dan cara2 nak pakai tudung.shawl dengan bergaya, hanya perlu tangan yang semulajadi lembut dan kreatif untuk pakai tudung2 gaya camni.. kalau tangan kau keras, jangan haraplah nak dapat hasil macam model2 dalam gambo ni yea! (ekceli ayat ni tuju ke teman sebenonya.. hahahaha) apa2 pun.. jom tengok dan belajo jom! lupa lak.. entri sebelum ni pun ada cara lilit shawl/tudung.. sila klik kalau berminat nak nengok..
CARA LILIT SHAWL PART 1 | CARA LILIT SHAWL PART 2

Gaya Hana Tajima

 Ni Gaya apa taktau.. tapi cantik gak

 Gaya Cinta Tersimpul Mati via Dara.com / Karangkraf

 Tutorial Kreasi Pashmina Cantik dengan Headband.

 Gaya dua sejoli via Dara.com / Karangkraf

Gaya dua sejoli via Dara.com / Karangkraf 

 Gaya Selendang Citra Hati via Dara.com / Karangkraf

Citra Hati via Dara.com / Karangkraf

Sumber:Tengkubutang

Leave a Reply